Greek Dutch English French German Italian Portuguese Spanish

Εκδηλώσεις του ΕΜΠΡΟΣ

Παραστάσεις - Προβολές - Ομιλίες - Συναντήσεις Ομάδων

05.10.2017 21:30 - 23:30 Γιάννης Δεσποτάκης - Solo Βιωματικός Αυτοσχεδιασμός

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΣΠΟΤΑΚΗΣ solist και ο ΘΩΜΑΣ ΤΣΟΥΤΣΟΣ animateur
ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ 05.10.2017 ΠΕΜΠΤΗ
ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΜΠΡΟΣ ωρα 21:30
στο σόλο-κοντσέρτο:
Αποκαλύπτοντας το Απρόβλεπτο - Από την αρχαιότητα έως σήμερα
 
Ένα κόκκινο κονσέρτο για την φωνή του κυττάρου
Μια ολιστική προσέγγιση στην ίδια την ύπαρξη, στην πηγή του αυτοσχεδιασμού* και στις απαρχές του ήχου που σκοπό της έχει τη μεταλαμπάδευση μιας αρχαίας γλώσσας την οποία η συστημική προπαγάνδα προσπαθεί να καταστρέψει ολοκληρωτικά.
 
* Αυτοσχεδιασμός : σχεδιάζουμε αυτοστιγμεί , δηλαδή στο Τώρα.
Τώρα= Που και Πότε λαμβάνει χώρα το παιγνίδι.
Χωρίς κανένα προ σχεδιασμό, χωρίς κανένα περιοριστικό φραγμό, πέρα από στρουκτουραλιστικά - φρασιολογικά μέτρα και σταθμά
Improvisation: Λατινική ρίζα, ρήμα Video = Βλέπω. Pro + Video (provideo) = Προ + Βλέπω, δηλ. προβλέπω. Im + Pro + Video (improvideo/απαρέμφατο improvisus) = να παίζω το απρόβλεπτο, να δημιουργώ αυτοστιγμεί (στο τώρα) χωρίς κανένα προ σχεδιασμό.
 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΣΠΟΤΑΚΗΣ
Γεννήθηκε (φυσικά) στην Αθήνα.
Οι ρίζες του κυμαίνονται μεταξύ του τριγώνου που ενώνει Πειραιά, Κρήτη και Κωνσταντινούπολη.
Από μικρή ηλικία έδειξε έφεση προς τα κλαπατσίμπαλα, ανακαλύπτοντας ξυλάκια για κινέζικο (γνωστά και ωςchopsticks) στην κουζίνα της μαμάς του.
 
Έχει δεχθεί μαθήματα από διάφορους αξιοσημείωτους ανθρώπους. Κάθε ένας από αυτούς έχει σταθεί καταλύτης στην ανακάλυψη του πραγματικού του εαυτού.
Κομβικοί σταθμοί στην μέχρι τώρα ζωή του (με χρονολογική σειρά): a) Το Άμστερνταμ όπου αποφασίζει να αφιερωθεί στην μουσική έκφραση, παύει να είναι ηχολήπτης - ξεκινάει να είναι ηχοδότης - και πραγματοποιεί τα πρώτα του βήματα ως ντράμερ, performer και μουσικός του δρόμου.
β) Το Βερολίνο όπου γνωρίζεται με αυτοσχεδιαστές, free-κια και έρχεται σε επαφή με ένα ρεύμα το οποίο το συνεπήρε και τον σήκωσε. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να παραμείνει ασθενής και οδοιπόρος.
γ) Η Aθήνα όπου έχει ξαναγίνει η βάση του και συνεργάζεται με μια πληθώρα αξιοσημείωτων καλλιτεχνών σε θεατρικές, μουσικοχορευτικές και εικαστικές παραστάσεις καθώς και συναυλίες.
 
Προσπαθεί και τις περισσότερες φορές τα καταφέρνει να μην ψυχαναγκάζεται για τίποτα που δεν θέλει να κάνει.
Νιώθει ψυχικά υγιείς έχοντας βρεί αυτό που αληθινά θέλει, γιατί αυτό Ε Ι Ν Α Ι.
Ένα από τα πράγματα που έχουν βοηθήσει δραστικά στην ψυχοσύνθεσή του είναι η ενασχόληση του τα τελευταία 10 χρόνια με το Μογγολικό παραδοσιακό τραγούδι (γνωστό και ως overtone singing – τραγούδι των υπερήχων) διότι δρά σαν το κρυστάλλινο νερό που ανοίγει και καθαρίζει όλα τα εσωτερικά ενεργειακά κανάλια γνωστά και ως chakras.
Μαγειρεύει επί μονίμου βάσεως και πολύ καλά μάλιστα.
 
Το 2007 γνωρίζεται με τον αξιοσημείωτο Hayden Chisholm(NZL) και το ταξίδι μέσα στην κουνελότρυπα του ήχου ξεκίνησε. Από το 2009 και χωρίς διακοπή συνεργάζονται στενά μα και απλωτά.
Αρχές του 2013 γνωρίζεται με τον ψυχ-αδερφό Αντώνη Σταυρινό. Μαζί, είτε σαν ντουέτο είτε σε μεγαλύτερα μουσικά σύνολα δίνουν συναυλίες ελεύθερου βιωματικού αυτοσχεδιασμού. Η πηγή της έμπνευσης τους είναι ο δρόμος και η πραγματικότητα. Το όνομα της συλλογικότητας αυτής είναι “Meating for Business”.(meatingforbusiness.tumblr.com)
Μαζί με τα αδέρφια της Agios Lavrentios Brass Band – της μοναδικής brass band στον κόσμο χωρίς καθόλου brass – βομβαρδίζουν τα ανυποψίαστα κοινά επί της Γής με γερές δόσεις παγκόσμιας Βαλκανικής-Νέο Ορλεάνικης μουσικής.
Με τον εικαστικό, συνθέτη και πιανίστα Vago Tedosio (Gr) έχουν δημιουργήσει ένα ντουέτο ονόματι “Free Thraz”(πιάνο, φωνή, τύμπανα) μέσα από το οποίο δείχνουν παραδειγματικά πως η θεωρία του χάους, η θεωρία των κβάντων, η καρδιά και ο αυτοσχεδιασμός είναι συγγενείς εξ αίματος.
 
Παραδίδει εργαστήρια σχετικά με : α) παραδοσιακό Μογγολικό τραγούδι - overtone singing (hoomi) και φωνητική απελευθέρωση και β) ελεύθερο βιωματικό αυτοσχεδιασμό.
Μέσα από την συνεχή μεταβολή της «φόρμας» παραμένει ένας συνεχής ερευνητής του αληθινού ήχου των υπαρξιακών του ανακαλύψεων.
Συνεργασίες με: Αντώνης Ανισέγκος (Berlin, GR), Σαβίνα Γιαννάτου (GR), James Wylie (Nzl), Zakary Frantz (Can),Saebastian Gramms (Ger), Philip Zoubek (Austria), NorbertStammberger (Ger), Στάθης Διαμαντίδης (GR), Δημήτρης Παντελιάς (GR), Markus Krispel (Aus), Mathias Guerra (Chile), Chrysoula Kehayioglou (GR), Andrew Strain (USA), Κατερίνα Μανιού (Gr), Bastian Duncker (Ger), Αθηνά Κυρούση (GR), Στέλιος Μίχας (New York, GR), Μιχάλης Καταχανάς (GR), Moritz Koether (Ger.), Μάρκος Δαμιανός (GR), Κυριάκος Χατζηιωάννου (Bassel - Gr), Πάνος Αθανασόπουλος (GR), Petros Michalas (Berlin, GR), YangosChairetis ( GR )
Σεμινάρια: Joe Zawinul, Lenny White, Rashid Ali, Steve Gadd, Garry Novak, Jeff Berlin, Paul Vertigo, Clarence Penn, Kostas Anastasiadis
 
Δέχθηκε μαθήματα: Tabla (Ινδικό παραδοσιακό κρουστό) από τους: Satnam Ghai(Iνδία) και Nihat Yersaloglu (Τουρκία)
Drums από τον Νίκο Καπηλίδη Ηλεκτρικής κιθάρας από τον Κώστα Μουζή.
Τροποποίηση : Παρασκευή, 13 Οκτωβρίου 2017 04:40
Αξιολόγησε αυτό το άρθρο
(0 Αξιολογήσεις)

Βίντεο

Σχετικά με το ΕΜΠΡΟΣ

Το Εμπρός είναι καλλιτεχνική, κοινωνική και πολιτική κατάληψη και προσπαθεί να λειτουργεί οριζόντια. Κάθε Κυριακή μετά τις 20:00 γίνεται η Ανοιχτή του Συνέλευση όπου συζητιούνται θέματα αυτοργάνωσης και αυτοδιαχείρησης του χώρου, προγραμματισμού, θεματικών, γίνονται ενημερώσεις και λαμβάνονται από κοινού αποφάσεις. Είμαστε αντίθετες/οι σε κάθε μορφή ιεραρχίας, διακρίσεων και κάθετων συντονισμών με αναθέσεις. Με αυτοδιάθεση και αυτοδέσμευση όλων των παρόντων στην Ανοιχτή Συνέλευση για ενεργή συμμετοχή στη λειτουργία του, με αμοιβαίο σεβασμό και νιάξιμο, αυτό είναι δυνατό....περισσότερα
 

Διεύθυνση & Επικοινωνία

Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός

Ρήγα Παλαμήδη 2, Ψυρρή, Αθήνα

email : embrostheater0@gmail.com

Δεν επιτρέπεται η εγγραφή από email της Microsoft. Σας παρακαλούμε δώστε κάποιο άλλο email.

Ακολουθήστε μας

 
Δωρεάν φιλοξενία & κατασκευή : Κατασκευή SEO Ιστοσελίδων www.e-ania.gr | Creative Commons Creative Commons 2011 - 2018 Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός
Όλο το περιεχόμενο είναι ελεύθερο προς αντιγραφή, διανομή, προβολή και μεταποίηση, αρκεί η διάθεση αυτού και του παράγωγου έργου να συνεχίσει να διατίθεται εξίσου ελεύθερα

Αναζήτηση

κανείς δεν είναι ξένος στο ΕΜΠΡΟΣ