Greek Dutch English French German Italian Portuguese Spanish

Εκδηλώσεις του ΕΜΠΡΟΣ

Παραστάσεις - Προβολές - Ομιλίες - Συναντήσεις Ομάδων

17/06/2018 18:30 - 20:30 παράσταση "Πλαστελίνη" - ΘΟ ΕΚΠΑ "Θεατροδίνη"

GRAD: Σλαβικής προέλευσης λέξη, που σημαίνει “ΠΟΛΗ”.GRAD: Σλαβικής προέλευσης λέξη, που σημαίνει “ΠΟΛΗ”.Ο Vassily Sigarev, μέσα από τα μάτια του Μαξίμ, μας οδηγεί στα άδυτα του ψυχισμού τουήρωα και, ταυτόχρονα, στις βαθύτερες και πιο σκοτεινές κοινωνικές δομές . Έναεγκαταλελειμμένο δεκατετράχρονο αγόρι περιπλανάται σε μια ''Πόλη-Αλληγορία'', όπουμεγαλώνει μόνος μέσα στη βία, τη διαφθορά και την αποξένωση. μια ακόμη μέρα σε μιαμονόδρομη πορεία.
 
Χρονικά τοποθετημένο αμέσως μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης, σε κατάστασησφοδρής οικονομικής κρίσης, και βασισμένο σε πραγματικά και αυτοβιογραφικά γεγονότα,το έργο εκτυλίσσεται σε μια πόλη που παίρνει την όψη της επίγειας κόλασης, με τουςκατοίκους της να ζουν στα όρια της ένδειας, της εξαθλίωσης και της διάλυσης.
 
Όλοι οι χαρακτήρες του έργου φτάνουν στο χαμηλότερο επίπεδο που οριοθετεί τηνανθρώπινη υπόσταση: Ένα δεκατετράχρονο αγόρι αυτοκτονεί. Μια μητέρα εμφανίζεταιστην κηδεία του γιου της επιστρέφοντας απ’ την ζωή στο δρόμο, ζητώντας τα υπάρχοντάτου, για να εξασφαλίσει αλκοόλ. Μία αυταρχική φιλόλογος ασκεί βία στους μαθητές της.Ένα νιόπαντρο ζευγάρι ξεσπά την καταπίεσή του βίαια σ’ έναν περαστικό. Μια μητέραδωροδοκεί ένα σχολείο για να καλύψει τον γιο της. Μια γυναίκα ξερνά την αυτοεκτίμησήτης παρακαλώντας για οποιαδήποτε επαφή. Αυτοί είναι μερικοί μόνο απ΄ τους χαρακτήρεςαυτής της πόλης που συναντά ο Μαξίμ στην περιπλάνησή του, η σύγκρουση με τους οποίουςφαίνεται να τον πλάθει ξανά και ξανά. Το περιβάλλον εκτονώνει την καταπίεση που βιώνεικατευθείαν πάνω στον Μαξίμ. Ιδεαλιστικά πρότυπα που τελικά ραγίζουν, και φαντασιώσειςμιας διαφορετικής ζωής είναι το οξυγόνο του Μαξίμ μέσα σ’ αυτό το ταξίδι, που όμωςκαταλήγει σε ασφυξία και παραίτηση. Ο Μαξίμ βυθίζεται και κατασπαράζεται.O Sigarev, με μαεστρία μάς οδηγεί στις πιο σκοτεινές γωνίες μιας ψυχρής και σκοτεινήςπόλης. Σε μια τόσο ρευστή κοινωνία, όπου η σκληρότητα, οι συνθήκες, και οι επιταγές είναιτόσο ισχυρές είναι δυνατόν κανείς να πλάσει τον εαυτό του; Ή αναπόφευκτα πλάθεται απότο περιβάλλον του;
 
Κυριακή 17/5 στις 19.00 στο θέατρο ΕΜΠΡΟΣ
Διάρκεια: 106’ με Διάλειμμα 10’
ΣΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ:
Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 17 ΕΤΩΝ ΚΑΙΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΚΗΝΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΝΟΧΛΗΣΟΥΝ.
Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ STROBE LIGHT
 
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
 
 
Στην παράσταση χρησιμοποιείται ηΜετάφραση από τα ΑγγλικάτηςΑθηνάς Παραπονιάρη μεΕπεξεργασία από το ρωσικό πρωτότυπο από τηνΚατερίνα Ευαγγελάτου.
Σκηνοθεσία / Κίνηση: Ανδρέας Πάλλης
Σχεδιασμός Σκηνικού Χώρου: Ελένη Πατρώνη
Ενδυματολογική Επιμέλεια: Ζωή Δρίβακαι Θεατροδίνη(Αναστασία Βασιλοπούλου, Αναστασία Γαλερού, ΜαριάνταΚοντενίδη, Μελίνα Λαγού, Γαρυφαλιά Μαρίνη, Αλέξανδρος Μιχάλης Μπόκολας, Ελισάβετ Μποτσάκη, Ευδοκία Πουλούδη, Αναστασία Σιδηρά)
Σχεδιασμός Φωτισμών: Ανδρέας Πάλλης,ΣεμίναΠαπαλεξανδροπούλου
Πρωτότυπη Μουσική / Sound Design/ Μουσική Επιμέλεια: Βασίλης Αγγελόγιαννος
Μακιγιάζ / Special Εffects: Έλενα ΠιτσαρήκαιΘεατροδίνη(Αλεξάνδρα Βαγιανέλη, Γιώργος Θεοδώρου, Αλέξανδρος Μιχάλης Μπόκολας, Ευδοκία Πουλούδη)
Βοηθοί Σκηνοθέτη:Θεατροδίνη(Γιάννης Καρανικόλας, Αλέξανδρος Μιχάλης Μπόκολας, Αναστασία Σιδηρά)
Βοηθοί Σκηνογράφου και Σχεδιασμός Κανάβου: Θεατροδίνη(Γιώργος Θεοδώρου, Μελίνα Λαγού, Αλέξανδρος Μιχάλης Μπόκολας)
Συγγραφή Εμβόλιμων Κειμένων: Ανδρέας Πάλλης
Επεξεργασία Κειμένων και Συρραφή: Ανδρέας Πάλλης και Θεατροδίνη(Αναστασία Βασιλοπούλου, Μαρκέλλα Ζορμπά, Σπύρος Καρφίτσας, Μελίνα Λαγού, Γιώργος Φλώρου)
Σχεδιασμός Λογότυπου Τίτλου, Αφίσας και Προγράμματος:Ελένη Πατρώνηκαι Θεατροδίνη(Γιώργος Θεοδώρου)
Διεύθυνση παραγωγής: Θεατροδίνη(Σπύρος Καρφίτσας)
 
ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ

Βασίλης Αθανασόπουλος(Μικρόσωμος Άνδρας με Τεράστιο Μπουφάν, Δεύτερο Αγόρι με Κόκκινο Μπουφάν, Ουρά)
Αναστασία Αναγνωστοπούλου (ΛιουντμίλαΙβάνοβνα)
Ναταλία Αναστούλη(Πρώτη Γυναίκα στην Κηδεία / Γιαγιά του Σπύρα, Γυναίκα στην Ουρά)
Αλεξάνδρα Βαγιανέλη(Μητέρα Τάνυας)
Αναστασία Βασιλοπούλου (Κορίτσι στην Κηδεία, Ουρά)
Αναστασία Γαλερού(Πρώτη Ηλικιωμένη Γυναίκα στην Κηδεία, Γυναίκα με Τσάντα στην Ουρά)
Μηνάς Διολέτης(Σπύρα)
Μαρκέλλα Ζορμπά (Δεύτερη Γυναίκα στην Κηδεία / Μητέρα του Σπύρα)
Γιώργος Θεοδώρου(Γαμπρός, Αγόρι στο Γήπεδο, Μεγαλόσωμο Αγόρι με Χνούδι στο Πηγούνι)
Φωτεινή Καρακώστα(Κορίτσι στην Κηδεία, Κόρη της Γυναίκας με Τσάντα στην Ουρά)
Γιάννης Καρανικόλας(Δόκιμος, Αγόρι στο Προαύλιο)
ΜαριάνταΚοντενίδη(Γιαγιά Μαξίμ)
Αλέξανδρος Κρομμύδας(Ημίγυμνος Άνδρας / Γκρίζος, Αγόρι στο Προαύλιο)
Γαρυφαλιά Μαρίνη(Γυναίκα με Μαύρο Σάλι, Μητέρα του Μαξίμ, Ουρά)
ΥβόννηΜέλισσα(Γυναίκα στο Γήπεδο)
Ελισάβετ Μποτσάκη(Εκείνη / Τάνυα)
Νικολέττα Παυλοπούλου(Δεύτερη Ηλικιωμένη Γυναίκα στην Κηδεία, Κόρη της Γυναίκας στην Ουρά)
Ευδοκία Πουλούδη(Νατάσα)
Αναστασία Σιδηρά(Νύφη, Μητέρα του Λιόχα)
Γιώργος Φλώρου(Γυμνασιάρχης, Αγόρι στην Κηδεία, Πωλητής)
Άρης Καλαβρός(Μαξίμ)
Αλέξανδρος Μιχάλης Μπόκολας(Λιόχα)
Μανώλης Γεωργόπουλος(Μαξίμ)
Στάθης Σούφερης(Λιόχα)
Αφηγείται: η Μελίνα Λαγού
Στον ρόλο του Ψυχιάτρου: ο Σπύρος Καρφίτσας
Αξιολόγησε αυτό το άρθρο
(0 Αξιολογήσεις)

Σχετικά με το ΕΜΠΡΟΣ

Το Εμπρός είναι καλλιτεχνική, κοινωνική και πολιτική κατάληψη και προσπαθεί να λειτουργεί οριζόντια. Κάθε Κυριακή μετά τις 20:00 γίνεται η Ανοιχτή του Συνέλευση όπου συζητιούνται θέματα αυτοργάνωσης και αυτοδιαχείρησης του χώρου, προγραμματισμού, θεματικών, γίνονται ενημερώσεις και λαμβάνονται από κοινού αποφάσεις. Είμαστε αντίθετες/οι σε κάθε μορφή ιεραρχίας, διακρίσεων και κάθετων συντονισμών με αναθέσεις. Με αυτοδιάθεση και αυτοδέσμευση όλων των παρόντων στην Ανοιχτή Συνέλευση για ενεργή συμμετοχή στη λειτουργία του, με αμοιβαίο σεβασμό και νιάξιμο, αυτό είναι δυνατό....περισσότερα
 

Διεύθυνση & Επικοινωνία

Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός

Ρήγα Παλαμήδη 2, Ψυρρή, Αθήνα

email : embrostheater0@gmail.com

Εγγραφή στο Newsletter

Δεν επιτρέπεται η εγγραφή από email της Microsoft. Δώστε κάποιο άλλο email.

Ακολουθήστε μας

 
Δωρεάν φιλοξενία & κατασκευή : Κατασκευή SEO Ιστοσελίδων www.e-ania.gr | Creative Commons Creative Commons 2011 - 2018 Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός
Όλο το περιεχόμενο είναι ελεύθερο προς αντιγραφή, διανομή, προβολή και μεταποίηση, αρκεί η διάθεση αυτού και του παράγωγου έργου να συνεχίσει να διατίθεται εξίσου ελεύθερα

Αναζήτηση

κανείς δεν είναι ξένος στο ΕΜΠΡΟΣ