Εκδηλώσεις του ΕΜΠΡΟΣ

Παραστάσεις - Προβολές - Ομιλίες - Συναντήσεις Ομάδων

17,18,19 & 31/1,1,2,14,15&16/2, 21:00 "7+ Χρόνια Ομάδα Συντεταγμένοι "

Η ομάδα Συντεταγμένοι γιορτάζει τα 7+ χρόνια ύπαρξης και δημιουργίας ξανανεβάζοντας τα 3 έργα που όλοι αγαπήσαμε:

"Α-Στερητικό, ένα stand up tragedy" 14,15 & 16/2

Ένα ά-παιχτο, α-πίθανο, α-μίμητο έργο με α-στείρευτο κλάμα, σ' ένα θέατρο βουτηγμένο στην α-νομία. 
Ένα έργο α-κατάλληλο για α-νήλικους, α-ν-ήσυχους, α-ν-έραστους, α-γέλαστους, α-ν- έκφραστους, α-νόητους, α-πρόσκλητους, ά-χρωμους, ά-γευστους,ά-οσμους, ά-μουσους, ά-τεχνους, ά-ρ-ρωστους, ά-πλυτους....κλπ
Ένα έργο α-κατάλληλο γενικά.

Ένα σουρρεαλιστικό μουσικοθεατρικό παραλήρημα βαμμένο στα χρώματα της επανάστασης.

Το Α-στερητικό θα σας προσφέρει α-ξέχαστες στιγμές, θα σας κάνει να κλαίτε α-σταμάτητα, α-παρηγόρητα, α-ν-αίσχυντα.

 

Κείμενο- σκηνοθεσία: Τατιάνα Σκανάτοβιτς
Μουσική σύνθεση: Βαγγέλης Σαγρής, Τατιάνα Σκανάτοβιτς
Μουσική επιμέλεια: Βαγγέλης Σαγρής
Σκηνικά-κοστούμια: Δημήτρης Τιμπιλής
Φωτισμοί: Βαγγέλης Σαγρής
Παίζει, χορεύει, τραγουδάει: Ο σκελετός της κας Μαργαρίτας
Έκτακτη εμφάνιση: Δημήτρης Νίκας, Γιάννης Βάκος

Είσοδος α-ν-έξοδη / Έξοδος α-βέβαιη...

 

"Η μέθοδος της κας Μαργαρίτας" 31/1, 1 & 2/2

(το σύστημα διδασκαλίας  είναι η διδασκαλία του  συστήματος)

«Η μέθοδος της κυρίας Μαργαρίτας», είναι ένα σατιρικό έργο με θέμα την εξουσία σε όλες τις μορφές της. Ένα έργο βαθιά αναρχικό, αντιεξουσιαστικό και πιο επίκαιρο από ποτέ.
Δεν είναι τυχαίο ότι το υποκείμενο άσκησης αυτής της εξουσίας, είναι μια δασκάλα, γιατί όλα ξεκινούν από την εκπαίδευση.
Η κυρία Μαργαρίτα είναι μια δασκάλα αποφασισμένη να επιβάλλει τη θέλησή της στους μαθητές της (το κοινό) με κάθε τρόπο (με γοητεία, με απειλές , με σεξουαλικές υποσχέσεις), με σκοπό να τους αφαιρέσει σιγά-σιγά κάθε ίχνος προσωπικότητας και να τους μετατρέψει σε άβουλα όντα υποταγμένα και έτοιμα ν’ αναπαράξουν και να διαιωνίσουν το συστημικό πρότυπο.
Η ίδια υπήρξε θύμα αυτού του συστήματος και τώρα είναι ο θύτης.
Η κυρία Μαργαρίτα είναι, η ίδια, ο μηχανισμός, είναι ο φαύλος κύκλος. Η κυρία Μαργαρίτα είναι η παιδική αθωότητα παραμορφωμένη από τις αθετημένες υποσχέσεις των ενηλίκων.
«Η μέθοδος της κυρίας Μαργαρίτας»  είναι ένα έργο ξεκαρδιστικό και ταυτόχρονα τραγικά σοβαρό.
Εξαρτάται από εσάς, τους μαθητές της, πώς θα το δείτε. Αν είστε καλά παιδιά…η κυρία Μαργαρίτα θα σας ανταμείψει. Αν, όμως, δεν υπακούτε, θα είναι ανελέητη…
Ελάτε με τους κηδεμόνες σας ή χωρίς.

Κειμενο: Ρομπέρτο Ατάυντε

Μετάφραση-προσαρμογή: Τατιάνα Σκανάτοβιτς

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τιμπιλής

Φωτισμοί: Βαγγέλης Σαγρής

Κοστούμια: Μίνα Γκοσαίρ
Μουσική σύνθεση & επιμέλεια: Βαγγέλης Σαγρής

Ερμηνεύει η Τατιάνα Σκανάτοβιτς

Συμμετέχει ο Μιχάλης  Στεφανίδης

https://vimeo.com/82544627?fbclid=IwAR0RE6PJZkL0Ona1n9wFXVmsO0sqEjmbsH5R5BSJZh37BdMJiUC6I573Tn0

https://www.facebook.com/maria.theophilou/media_set?set=a.10152099373317070.817362069&type=3


 

"Φυλακισμένη" 17, 18 & 19/1

Η ομάδα "Συντεταγμένοι" σερβίρει 2 "σφηνάκια" στη μνήμη των Ντάριο Φο και Φράνκα Ράμε: "Μια γυναίκα μόνη" και "Εγώ η Ουλρίκε Μάινχοφ καταγγέλλω"
Δύο γυναίκες στην ίδια ηλικία, στην ίδια εποχή. 
Φυλακισμένες και οι δύο. Η μία στο διαμέρισμά της κάπου στην Ιταλία, η άλλη σ' ένα λευκό κελί στο Στάμχαϊμ.

Η μία νοικοκυρά-θύμα οικογενειακής βίας, εγκλωβισμένη μεταφορικά και κυριολεκτικά στον καταναλωτικό μικροαστικό κόσμο της όπου κυριαρχεί με κάθε τρόπο το αντρικό φύλο. Μια γυναίκα που υφίσταται καθημερινά την καταπίεση, τον εξευτελισμό και την εκμετάλλευση. Ένα μη υπαρκτό πρόσωπο, στο οποίο όμως αναγνωρίζουν τον εαυτό τους εκατομμύρια γυναίκες.

Η άλλη, μια υπαρκτή γυναίκα, ιστορικό πρόσωπο, σύμβολο για εκατομμύρια γυναίκες (και όχι μόνο) που απαρνείται αυτό τον τρόπο ζωής και παίρνει τα όπλα ενάντια στον καπιταλισμό και την πατριαρχική εξουσία της αστικής τάξης. Ως αποτέλεσμα φυλακίζεται σ’ ένα λευκό κελί στο Στάμχαϊμ όπου βρίσκει φριχτό θάνατο.

Και οι δύο εγκλωβισμένες καταλήγουν στη βία από άλλους δρόμους.

Η μία θα μπορούσε να είναι το alter ego της άλλης.

Το «Μια γυναίκα μόνη» είναι μια σπαρταριστή φαρσοκωμωδία, ενώ το «Εγώ η Ουλρίκε Μάινχοφ καταγγέλλω» ένα δραματικό -ποιητικό «πυροτέχνημα».

Και τα δύο, όμως, αποτελούν, με τον τρόπο τους, την κραυγή μιας γυναίκας που εγκλωβίζεται και θυματοποιείται, κυρίως, εξαιτίας του φύλου της.

Κείμενο: Ντάριο Φο/Φράνκα Ράμε

Σκηνοθεσία: Τατιάνα Σκανάτοβιτς

Φωτισμοί: Βαγγέλης Σαγρής

Σκηνικά: Δημήτρης Νίκας

Sound design: Άντυ Δήμα

Ερμηνεία: Τατιάνα Σκανάτοβιτς

Συμμετέχει: Άντυ Δήμα



Όσες και όσους μας συντροφέψατε και αγαπήσατε τη δουλειά μας όλ' αυτά τα χρόνια αλλά και όσες και όσους δεν είχατε την ευκαιρία να την παρακολουθήσετε, σας περιμένουμε να γιορτάσουμε μαζί

Στο Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός
Ρήγα Παλαμήδου 2, Ψυρρή
Ώρα έναρξης : 21:00
Είσοδος με ελεύθερη συνεισφορά
Τροποποίηση : Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2019 20:04
Αξιολόγησε αυτό το άρθρο
(2 Αξιολογήσεις)

Ετικέτες

17,18,19 & 31/1,1,2,14,15&16/2, 21:00

Σχετικά με το ΕΜΠΡΟΣ

Το Εμπρός είναι καλλιτεχνική, κοινωνική και πολιτική κατάληψη και προσπαθεί να λειτουργεί οριζόντια. Κάθε Δευτέρα μετά τις 20:00 γίνεται η Ανοιχτή του Συνέλευση όπου συζητιούνται θέματα αυτοργάνωσης και αυτοδιαχείρησης του χώρου, προγραμματισμού, θεματικών, γίνονται ενημερώσεις και λαμβάνονται από κοινού αποφάσεις. Είμαστε αντίθετες/οι σε κάθε μορφή ιεραρχίας, διακρίσεων και κάθετων συντονισμών με αναθέσεις. Με αυτοδιάθεση και αυτοδέσμευση όλων των παρόντων στην Ανοιχτή Συνέλευση για ενεργή συμμετοχή στη λειτουργία του, με αμοιβαίο σεβασμό και νιάξιμο, αυτό είναι δυνατό....περισσότερα
 

Διεύθυνση & Επικοινωνία

Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός

Ρήγα Παλαμήδη 2, Ψυρρή, Αθήνα

email : embrostheater0@gmail.com

Δεν λειτουργεί η εγγραφή από email της Microsoft (hotmail και windows live). Σας παρακαλούμε δώστε κάποιο άλλο email.

Ακολουθήστε μας

 
Creative Commons Creative Commons 2011 - 2017 Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός
Όλο το περιεχόμενο είναι ελεύθερο προς αντιγραφή, διανομή, προβολή και μεταποίηση, αρκεί η διάθεση αυτού και του παράγωγου έργου να συνεχίσει να διατίθεται εξίσου ελεύθερα

Αναζήτηση

κανείς δεν είναι ξένος στο ΕΜΠΡΟΣ