Greek Dutch English French German Italian Portuguese Spanish

Εκδηλώσεις του ΕΜΠΡΟΣ

Παραστάσεις - Προβολές - Ομιλίες - Συναντήσεις Ομάδων

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου στις 8.00 μ.μ. Performance Art Aboutness 4/4

Στα πλαίσια της εκδήλωσις 
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥ = BODARCH PERFORMANCE ART ABOUTNESS 4/4 ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΤΡΟ ΠΕΤΡΟΥ & ΣΤΕΛΛΑ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ 

20:00 - 21:00 
Αναστασία Γεωργάκη (Αναπληρώτρια καθηγήτρια τμήμα Μουσικών Σπουδών πανεπιστήμιο Αθηνών)
21:00 - 23:00 
Το UMBRA Project θα παρουσιάσει έργα 
Αudiovisual Art και Performance. 
Σε αυτό το project συμπράττουν
ο Άντυ Δήμα, ο Νίκος Μακρής, η Έφη Μπέλση ,η Estevi Roja, 
το "Άνοιξε το" , η Νάγια Σαγρή , η Τατιάνα Σκανάτοβιτς 
και η Χριστίνα Στουραΐτη .
Το UMBRA Project είναι μια πλατφόρμα συνεργασίας, που
δημιουργήθηκε το 2011 από τον Άντυ Δήμα σε αυτή συμπράττουν
τόσο μουσικοί όσο και άλλοι καλλιτέχνες.
Το Umbra Project εστιάζει σε συνθέσεις stereo tracks και live αυτοσχεδιασμούς, φωνητικά, φλάουτο, video art , performance
23:00 - 23:30 
Bodarch (Πέτρου Πέτρος, Στέλλα Χατζηπαναγιώτου) performance: Περί Χάους
Μουσική: Άντυ Δήμα
23:30 - 00:30 
Μιχάλης Κλαπάκης (μουσικός) 
Sandra (Belly Dance)

Fb/ https://www.facebook.com/events/147983838896488/

ΓΙΑ ΤΟ ABOUTNESS
Σε μια κατάσταση στην οποία η άθλια πραγματικότητα μπορεί ν' αλλάξει μόνο με την ριζοσπαστική πολιτική πράξη, είμαστε υποχρεωμένοι να εξηγήσουμε γιατί ασχολούμαστε με την αισθητική. Δεν θα είχε νόημα ν' αρνηθουμε ότι η ενασχόληση μας αυτή έχει ένα στοιχείο α π ε λ π ι σ ί α ς... είναι υποχώρηση σ' έναν κόσμο πλασματικό, στον οποίο οι κρατούσες συνθήκες αλ- λάζουν και κατανικώνται μόνο στην σφαίρα της φαντασίας. Ωστόσο, αυτή η καθαρά ιδεολογική σύλληψη της τέχνης αμφισβητείται με ολοένα μεγαλύτερην ένταση. Φαίνεται ότι η τέχνη ως τέχνη εκφράζει μιαν αλήθεια, μιαν εμπειρία, μιαν αναγκαιότητα,οι οποίες,καίτοι δεν βρίσκονται στον χώρο της ριζοσπαστικής πράξης,αποτελούν μολαταύτα ουσιώδη συστατικά της ε π α ν ά σ τ α σ η ς...

ΧΕΡΜΠΕΡΤ ΜΑΡΚΟΥΖΕ Η ΑΣΘΗΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ για μια κριτική της μαρξιστικής ασθητικής.

ΘΑ  ΛΑΒΟΥΝ ΧΩΡΑ ΤΕΣΣEΡΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ A B O U T N E S S

ABOUT ABOUTNESS ...αλλά αυτό συμβαίνει επειδή είναι ένα αντικείμενο, και τα αντικείμενα ως κατηγορία δεν αναφέρονται σε κάποιο θέμα, δηλαδή στερούνται αναφορικότητας [aboutness] ακριβώς επειδή είναι αντικείμενα...και τα έργα τέχνης έχουν ως χαρακτηριστικό το ότι αναφέρονται σε κάτι... ARTHUR C. DANTO Η μεταμόρφωση του κοινότοπου Μια φιλοσοφική θεώρηση της τέχνης ....Συνεπώς ο όρος '' aboutness'' αποτελεί μια διευρυμένη χρήση της ''αναφορικότητας'', οχι τόσο ως προς το εύρος της ακρίβειάς της, όσο ως προς τη δυνατότητα συν-αναφορικότητάς της [coreferentiality] σχετικά με το έργο τέχνης και το καθημερινό αντικείμενο.[Σ.τ.Μ. Μαριλένας Καρρά]

A B O U T N E S S 4 / 4

ABOUT PERFORMANCE ART Performance became accepted as a medium of artistic expression in its own right in the 1970s.At that time,conceptual art-which insisted on an art of ideas over product,and on art that could not be bought and sold - was in its heyday and performance was often a demonstration, or an execution of those ideas...Performance manifestos,from the Futurists to the present,have been the expression of dissidents who have attempted to find other means to evaluate art experience in everyday life...Unlike theatre,the performer i s t h e a r t i s t, seldom a character like an actor,and the content rarely follows a traditional plot or narrative... ROSELEE GOLDBERG performance art from futurism to the present.

ABOUT AESTHETICS Η τέχνη μπορεί να ονομαστεί επαναστατική με πολλές έννοιες. Με μια στενή έννοια, η τέχνη ενδέχεται να είναι επαναστατική αν αντιπροσωπεύει μια ριζική αλλαγή στο στυλ και την τεχνική.Μια τέτοια αλλαγή ενδέχεται να είναι κατόρθωμα μιας γνήσιας πρωτοπορίας,που προοιωνίζεται ή αντανακλά ουσιώδεις αλλαγές στην κοινωνία εν γένει... ΧΕΡΜΠΕΡΤ ΜΑΡΚΟΥΖΕ Η αισθητική διάσταση.

ABOUT STYLE To νόημα,λοιπόν, της υπο-κουλτούρας είναι πάντοτε αμφισβητήσιμο και το στυλ είναι ο χώρος όπου συγκρούονται με τη μεγαλύτερη ένταση οι αντιτιθέμενοι ορισμοί... Η λέξη "υποκουλτούρα" είναι φορτωμένη με μυστήριο θυμίζει μυστικοπάθεια, μασονικούς όρκους και υπόκοσμο. Περιλαμβάνει ακόμα την ευρύτερη και διόλου ευκολότερη έννοια της "κουλτούρας". Έτσι, με αυτήν την έννοια της κουλτούρας πρέπει να αρχίσουμε. DICK HEBDIGE Υπο-κουλτούρα Το νόημα του στυλ.

ABOUT EROS Αριστοφάνους λόγος ...έχω δηλαδή την γνώμην, ότι η ανθρωπότης δεν έχει αντιληφθεί καθόλου την σπουδαιότητα του Έρωτος. ...η αιτία τούτου είναι, ότι αυτή ήτο η πρωταρχική μας φύσις και ότι κάποτε ήμεθα ολόκληροι. Του ολοκλήρου λοιπόν ο πόθος και η ορμή έχει το όνομα Έ ρ ω ς. ΠΛΑΤΩΝΟΣ Συμπόσιον.

Έρως και πολιτιμός Οι ομάδες και τα ομαδικά ιδεώδη, οι φιλοσοφίες, τα έργα της τέχνης και της λογοτεχνίας που εκφράζουν ακόμα, χωρίς συμβιβασμούς, τους φόβους και τις ελπίδες της ανθρωπότητας βρίσκονται την στιγμή αυτή σε αντίθεση με την αρχή της πραγματικότητας που επικρατεί : αποτελούν την απόλυτη καταγγελία της. ΧΕΡΜΠΕΡΤ ΜΑΡΚΟΥΖΕ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ABOUTNESS 2/12/15

18:00-20:00

Αναμνήσεις:

Βεργοπούλου Σοφία – Αρχιτέκτων/φωτογράφος

Μουσική: Blue Menthal, στο πιάνο η Γιαννάκη Γιούλα

20:00-22:00

Πολιτικό θέατρο

«Ο Μαρξ στο Σόχο» του Howard Zinn

Σκηνοθεσία: Σέργης Νίκος

Ερμηνεία : Κυριάκου Βασίλης

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ: «Ο ΜΑΡΞ ΣΤΟ ΣΟΧΟ»

ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ: «ΦΑΝΤΗΣ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ»

ΣΤΟ ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΟ ΘΕΑΤΡΟ: «ΕΜΠΡΟΣ»

Η αυτοδιαχειριζόμενη ομάδα: «Φάντης Μπαστούνι» δημιουργήθηκε στην Ξάνθη τον Απρίλιο του 2014, ως τμήμα της ευρύτερης –επίσης αυτοδιαχειριζόμενης- ομάδας: «Τσούσκα», που δραστηριοποιήθηκε στον Ανοιχτό Κοινωνικό Χώρο: «Xanadu» της Ξάνθης, στην περιοχή του Πολιτικού Θεάτρου. Στη συνέχεια, η ομάδα: «Τσούσκα» διαλύθηκε, ενώ ο «Φάντης» ξεκίνησε περιοδεία σε όλη την Ελλάδα με το έργο: «Ο Μαρξ στο Σόχο». Το έργο παρουσιάστηκε σε στέκια, κοινωνικούς χώρους, εναλλακτικά φεστιβάλ ή συλλογικότητες –όπως άλλωστε το είχε ζητήσει και ο συγγραφέας του, Χάουαρντ Ζιν-, σε πολλές πόλεις της επικράτειας (Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Νάουσα, Βόλος, Πάτρα κ.λπ.), ενώ η περιοδεία θα ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2015 σε 4 πόλεις της Κύπρου. Στο έργο, εμφανίζεται ο επαναστάτης και φιλόσοφος Καρλ Μαρξ, ο οποίος επιστρέφει από τον άλλο κόσμο για να «αποκαταστήσει την υπόληψή του», να θυμίσει ενδιαφέρουσες πτυχές της βιογραφίας του, να σχολιάσει την τύχη των επαναστάσεων κατά τους τελευταίους 2 αιώνες και να διατυπώσει εκ νέου μια πρόκληση σε ανατροπή του καπιταλισμού, για το τέλος του οποίου ο ίδιος ο Μαρξ παραδέχεται το «λάθος» του κατά 100 περίπου χρόνια. Στον πρωταγωνιστικό ρόλο 

22:00-00:00

Περί Έρωτος – Ο μύθος του ανδρογύνου

Είναι καλεσμένοι με αλφαβητική σειρά: Βέλιου Μαρία, Γιαννακόπουλος Σταύρος, Δούσης Ιάσων, Κολύρη Χλόη, Κουνάνης Γιώργος (πολιτικός επιστήμων - ακτιβιστής για τα ανθρώπινα δικαιώματα), Μασκίδης Γιάννης.

Performances

Παπαγγέλου Λουίζ: Το δίκοπο μαχαίρι

Πέτρου – Χατζηπαναγιώτου: Αριστοφάνους Όλον. Μουσική σύνθεση : Γιαννάκη Γιούλα. 

Τροποποίηση : Τρίτη, 08 Δεκεμβρίου 2015 14:44
Αξιολόγησε αυτό το άρθρο
(0 Αξιολογήσεις)

Σχετικά με το ΕΜΠΡΟΣ

Το Εμπρός είναι καλλιτεχνική, κοινωνική και πολιτική κατάληψη και προσπαθεί να λειτουργεί οριζόντια. Κάθε Κυριακή μετά τις 20:00 γίνεται η Ανοιχτή του Συνέλευση όπου συζητιούνται θέματα αυτοργάνωσης και αυτοδιαχείρησης του χώρου, προγραμματισμού, θεματικών, γίνονται ενημερώσεις και λαμβάνονται από κοινού αποφάσεις. Είμαστε αντίθετες/οι σε κάθε μορφή ιεραρχίας, διακρίσεων και κάθετων συντονισμών με αναθέσεις. Με αυτοδιάθεση και αυτοδέσμευση όλων των παρόντων στην Ανοιχτή Συνέλευση για ενεργή συμμετοχή στη λειτουργία του, με αμοιβαίο σεβασμό και νιάξιμο, αυτό είναι δυνατό....περισσότερα
 

Διεύθυνση & Επικοινωνία

Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός

Ρήγα Παλαμήδη 2, Ψυρρή, Αθήνα

email : embrostheater0@gmail.com

Δεν επιτρέπεται η εγγραφή από email της Microsoft. Σας παρακαλούμε δώστε κάποιο άλλο email.

Ακολουθήστε μας

 
Δωρεάν φιλοξενία & κατασκευή : Κατασκευή SEO Ιστοσελίδων www.e-ania.gr | Creative Commons Creative Commons 2011 - 2018 Ελεύθερο Αυτοδιαχειριζόμενο Θέατρο Εμπρός
Όλο το περιεχόμενο είναι ελεύθερο προς αντιγραφή, διανομή, προβολή και μεταποίηση, αρκεί η διάθεση αυτού και του παράγωγου έργου να συνεχίσει να διατίθεται εξίσου ελεύθερα

Αναζήτηση

κανείς δεν είναι ξένος στο ΕΜΠΡΟΣ